Оплата та доставка

Ви помилково замовили не той продукт? Виявили, що отриманий товар пошкоджений? Поділіться з нами вашою проблемою і ми оперативно допоможемо її вирішити!

Умови обміну та повернення:

Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, наш кур’єр чи співробітник поштового відділення прийме повернення та поверне вашу оплату.

Якщо Ви виявили помилку або брак після отримання посилки, проінформуйте нас, відправивши лист з фотографією товару та коротким описом проблеми на нашу пошту [email protected]. Якщо товар не відкривався і упаковка не пошкоджена, ми повернемо ваші гроші протягом 14 днів, попередньо вивчивши ситуацію.

Обов’язковою умовою для обміну та повернення товару на нашому сайті є збереження упаковки з індивідуальним штрихкодом, а також чека, що свідчить про купівлю. Після ухвалення рішення ми сповістимо вас у листі, який надішлемо на вашу електронну пошту.

Ми зацікавлені у вашому комфорті та задоволеності нашими послугами, тому докладаємо всіх зусиль, щоб процедура повернення та обміну була максимально швидкою та простою!